Каталог товарів

Гарантія

Гарантійні зобов'язання, правила обміну та повернення товарів

Кожен представлений у магазині товар має офіційну гарантію від виробника і може становити від 1 до 15 років залежно від виробника та його сервісної політики. Точний термін гарантії на товар вказаний безпосередньо в його описі на сайті. Документальним підтвердженням є гарантійний талон самого виробника або нашого магазину. Увага! При отриманні товару Вам обов'язково необхідно перевірити комплектацію товару відповідно до опису на сайті або посібника з його експлуатації, його працездатності, а також відсутності дефектів самого виробу! Прийнявши товар, Ви підтверджуєте повну відповідність та відсутність претензій до якості виробу!

Правила обміну та повернення товару

Відповідно до Закону про захист прав споживача, зробивши покупку в нашому магазині, Ви можете повернути придбаний товар або зробити заміну на рівноцінний або інший товар протягом 14 днів з моменту здійснення покупки. Увага! Для здійснення повернення або обміну придбаний товар не повинен вживатися, а також мати сліди використання (потертості, подряпини, сколи, зміни у програмному забезпеченні тощо)

При обміні має бути збережено та надано:

Повна комплектація товару, згідно з переліком, як при отриманні

Ціла упаковка з усіма її складовими; ярлики, бірки, етикетки тощо, заводське маркування.

Якщо товар не працює, і даний факт визначено не під час приймання товару, то в даному випадку обмін та повернення товару здійснюється за наявності відповідного висновку від авторизованого виробником сервісного центру із зазначенням, що умови експлуатації не були порушені.

Гарантійне обслуговування та ремонт товарів

У нашому магазині представлені вироби відомих виробників з гарною репутацією та якістю виготовлення. Кожен товар при вступі проходить вхідний контроль якості на працездатність всіх основних вузлів та відповідність заявленим характеристикам.

Однак, у разі непередбачених поломок під час гарантійного обслуговування, Ви маєте право на ремонт виробу за гарантією в авторизованому центрі. Увага! Для отримання гарантійного обслуговування та ремонту, Ви повинні надати гарантійний талон з наступними заповненими даними: пошкодження від дефектів систем, у яких використовується виріб, а також виникли при підключенні або з'єднанні товару з іншими виробами.

Список та адреси авторизованих центрів

Список авторизованих виробником сервісних центрів, які мають право здійснювати гарантійне обслуговування та ремонт, Ви можете знайти на гарантійному талоні, на сайті виробника, а також безпосередньо у менеджерів нашого магазину.

Порядок повернення товарів

Будь-яким зручним для Вас способом звернутися до менеджера та повідомити його про бажання повернути або обміняти товар. Заповнити анкету (заявку) на повернення товару, та надіслати її на електронну пошту info@a-trade.com.ua, додавши картинку Вашого відсканованого паспорта або фото паспорта. Звернутися до авторизованого сервісного центру виробника та отримати у них висновок, про те, що правила експлуатації та зберігання товару, що повертається, не порушені. Привезти товар в офіс з укладанням сервісного центру, а також самим товаром, його комплектуючими, платіжними документами, а також усім необхідним згідно з описаними вище правилами повернення та обміну товарів. модель виробу; серійний номер виробу; дата продажу та термін дії гарантії на виріб.

Адреси авторизованих виробником центрів вказані на гарантійному талоні в достатній кількості, щоб Ви змогли знайти найближчий і найбільш зручний для Вас! Якщо сервісний центр не може усунути поломку в гарантійний період. Ми беззастережно повернемо Вам гроші або замінимо товар, якщо поломка у гарантійний період не може бути усунена сервісним центром!

Для здійснення повернення або обміну в даному випадку вам необхідно надати:

Товар з повною комплектацією, згідно з переліком при покупці; гарантійний талон із зазначенням вищеописаних даних; документ, що підтверджує оплату; висновок авторизованого виробником сервісного центру, зазначеного на гарантійному талоні чи сайті виробника, обов'язково з висновком у тому, що товар має суттєвий недолік, і т.к. центр не може усунути поломку, товар підлягає поверненню чи обміну.

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у випадках:

природне зношування в процесі експлуатації або вичерпання ресурсу виробу, а також його окремих компонентів;

ушкодження, вчинені власником, а також іншими особами;

ушкодження, отримані внаслідок природних стихійних лих;

пошкодження, що виникли внаслідок неправильної експлуатації та зберігання, недбалого поводження (порушення температурних режимів, потрапляння всередину вологи, пилу, сторонніх предметів тощо);

ушкодження від дефектів систем, у яких використовується виріб, а також виникли при підключенні чи з'єднанні товару з іншими виробами;

пошкодження, причиною яких стало неправильне підключення до електромереж та джерел.

Список авторизованих виробником сервісних центрів, які мають право здійснювати гарантійне обслуговування та ремонт, Ви можете знайти на гарантійному талоні, на сайті виробника, а також безпосередньо у менеджерів нашого магазину.

Порядок повернення товарів

Будь-яким зручним для Вас способом звернутися до менеджера та повідомити його про бажання повернути або обміняти товар.

Заповнити анкету (заявку) на повернення товару, та надіслати її на електронну пошту info@a-trade.com.ua

Звернутися до авторизованого сервісного центру виробника та отримати у них висновок, про те, що правила експлуатації та зберігання товару, що повертається, не порушені.

Привезти товар до офісу з укладанням сервісного центру, а також самим товаром, його комплектуючими, платіжними документами, а також усім необхідним згідно з описаними вище правилами повернення та обміну товарів.